”Vägledning handlar om att tänka kring sig själv”

Livslångt lärande

När man behöver vägledning är det något man vill förändra,man kanske vill något

mer med livet och då har en process startat.

När det blir förändringar t.ex. byta jobb blir arbetslös

Vad är vägledning?

 I begreppet vägledning innefattar mycket och det är en process i tre steg.
 
Vem är jag och vad kan jag?

Vad finns det för alternativ för just mig?

Hur når jag målet och hur ska jag göra för att komma fram till målet?


Man kommmer att följa många vägar igenom livet.







 

 

Kommentarer
Postat av: Josefine Nordin

haha, varför gör du så många punkter ^^/

2009-03-26 @ 16:06:07
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0